Veel gestelde vragen?

Verzending

Hoeveel kost de verzending?
Voor het verzenden binnen Nederland zal het verzendtarief van PostNL aangehouden worden voor een regulier brievenbus pakket. 

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang? 
Binnen Nederland is de verzending 1-2 werkdagen. Buiten Nederland zal het langer duren. 

Via welk postbedrijf wordt de bestelling geleverd?

De bestellingen zullen verzonden worden met de koeriersdienst van PostNL. Dit is mogelijk voor verzendingen binnen Nederland. Verzending naar Duitsland en België is ook mogelijk.  Je ontvangt een Track & Trace-code via e-mail eens je bestelling verzonden is. 


Bestelling en Track en Trace

Waar kan ik mijn Track en Trace code vinden?

Als het goed is heb je via e-mail een update gekregen dat jou bestelling verzonden is. In die e-mail vind je ook jouw track & trace waarmee je je bestelling kan volgen. Heb je niets ontvangen? Neem dan contact op.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Jazeker. Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om je bestelling te ruilen of te retourneren. Stuur ons een mailtje waarin je aangeeft dat je de producten wilt retourneren. Wij sturen jou de instructies voor het retourneren.


De producten moeten in perfecte originele staat geretourneerd worden. Dat wil zeggen: niet gebruikt en in de originele verpakking. Iedere retourzending die niet aan deze eis voldoet kunnen wij weigeren.

Opgelet: de verzendkosten voor het ruilen of retourneren worden betaald door de klant.

Wie is verantwoordelijk voor de retourzending?
De klant is steeds verantwoordelijk voor de retourzending van de artikelen. Of je het pakketje met of zonder Track & Trace opstuurt, kan je zelf bepalen. Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor verloren pakketjes wanneer die zonder Track & Trace werden opgestuurd.

Hoe moet ik mijn bestelling retourneren?
Je kan je bestelling uitsluitend retourneren via ons online formulier. Via e-mail krijg je verdere instructies hoe je de bestelling kan retourneren  en naar welk adres.


Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar ik heb niks meer gehoord of geen geld terug ontvangen.
Vaak duurt het enkele dagen voordat de retourpakketten verwerkt worden. Als we het pakketje ontvangen hebben krijg je daarvan een bevestiging. Ontvang je geen bevestiging? Neem dan online contact met ons op. Dan lossen wij het samen op! 

Anders

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?
Neem dan contact met ons op.